Etiketter og bakker til
Frugt & Grønt


Design af bakker: Anderledes farvevalg; søger større synlighed i en ellers grøn afdeling.

Fotografi og design af etiket (Bureau: redesign af logo) Farvedifferentiering og foto af færdige ret, vigtig for forbrugeren, så de bedre kan navigere i det store udvalg på hylderne.

Sampak løsning forhindrer madspild og tydelig angivelse af forberedelsestid, går i god tråd med “hurtig, nemt & lækkert”.

Folier


Doypack, quatro seal og pillowbags med tilpas indkig - forbrugerne vil gerne se, hvad de køber - godt at udvise ærlighed mht. produktet.

Tydelig afkodning af smagsvarianter via farver: Når vi har travlt og vil finde vores favorit.

Claims: Produktkvaliteter er fremhævet; det skal gerne give mening, når vi er ude at købe og træffer vores valg. Fx vælger vi måske et produkt frem for et andet, fordi det er rig på protein, og netop at det var tydeligt beskrevet ...

Mærkningsregler: forbrugerne får info om indhold, næring, holdbarhed og oprindelse.

Facebook og Instagram


Kan man kommunikere med tydelighed, ærlighed og gennemsigtighed, så viser tendensen, at tilliden fra målgruppen vokser og dermed loyaliteten.

At skabe inspirerende men realistiske historier giver både noget nyt til vores hverdag, samtidig med at vi også gerne vil have noget genkendelighed.

Kan man gå forrest med brandet og være socialt og miljømæssige ansvarlige og vise historier herom, så har det stor værdi for forbrugeren.

Digitale medier

Video og html5 bannere, hvor lang tid har man opmærksomheden? Fra 20 sek. og nu til 6 sek.?

Hvis man er præcis og kommer til pointen, så er chancen større, for at budskabet når i mål.

Topskilte, kampagne materiale & displays


Allerede fra afstand kan du få forbrugerens opmærksomhed - via form og farve.

Hvis du vil tydeliggøre kategorien, kan du differentiere skilte med farver evt. understøt med foto/foodappeal. Et skilt med få elementer, har det tydeligste budskab.

Pris Pris Pris
Opsat let aflæseligt, evt besparelse angivet. Hvor vigtig er pris for forbrugere, i forhold til hvad de ønsker at købe?

POS


Skilte, papdisplays
& prisetiketter

Flyers, opskriftshæfter og kuponer


Man kan inspirere forbrugeren med nemme opskrifter, hvor produktet netop gør den lille ekstra forskel til smagen.

God ide at fange din målgruppe med relevante og spændende konkurrencer.

Nyheder skal larme lidt ekstra, og gerne i følgeskab med fx en opskrift eller andet kampagne materiale.

Fotografi



Packshots og miljøfotos.
Fotografi til Instagram og Facebook.

Jeg er altid på jagt efter spændende rekvisitter
og nyder at lave set-up og styling.